نماینده دورود و ازنا در مجلس:

درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد ازنا آماده افتتاح است

درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد ازنا آماده افتتاح است

به گزارش پارلمان ایران دات کام لرستان نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد ازنا آماده افتتاح است.


دکتر حسین گودرزی درباب کارهای ۱۶ ماهه حوزه بهداشت و درمان ازنا اظهار نمود: طرح توسعه و تجهیزات بیمارستان امام علی(ع) ازنا مدنظر قرار گرفت و در طول ۱.۵ سال اخیر تجهیزاتی که مورد نیاز این بیمارستان بود تامین و بخش هایی که دولتی نبودند(آزمایشگاه، داروخانه، دستگاه اکسیژن ساز) دولتی کردیم.
وی درباب درمانگاه تخصصی شهر مومن آباد، اظهار داشت: متاسفانه این درمانگاه سال ها متوقف بود که با گرفتن پنج و شش میلیارد تومان اعتبار، این درمانگاه تولید شده است و حدودا آماده افتتاح و تحویل است.
نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه چندین نوبت تجهیزات شامل سی تی اسکن، دستگاه اکسیژن ساز و... برای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا دریافت شده است، اظهار داشت: تجهیز درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان ازنا و گرفتن پزشکان متعهد و متخصص از دیگر اقداماتی است که بناست در این شهرستان به انجام برسد.
گودرزی با اعلان اینکه اقداماتی که انجام شده و با وجود دو مرکز درمانی در این دو شهرستان می تواند سبب رشد بهداشت و درمان گردد، عنوان کرد: مجموعه کارهایی که صورت گرفت سبب شد که در این پنج پیک کرونا، با کمبود تخت و تجهیزات مواجه نشویم.
وی از جذب ۲۰ پزشک متخصص جدید برای این دو شهرستان آگاهی داد و بیان کرد: تامین تجهیزات کامل ICU، تجهیزات لاپاراسکوپی، اکو قلبی، تست ورزش، سل کانتر و اتوآنالایزر آزمایشگاه، رادیولوژی ddr، سی تی اسکن، کات نوزاد و انکوباتور نوزاد، دستاگاه ABG، اتوکلاو و دستگاه دی سی شوک از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه بهداشت و درمان بوده است.
نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از ساخت و بازسازی و تکمیل طبقه دوم بیمارستان، ساختمان اداری و سالن کنفرانس، ساختمان کد اعزام و بازسازی مکان سی تی اسکن در شهرستان ازنا آگاهی داد و عنوان کرد: همین طور برای بیماران کرونائی کپسول و تخت و تمام متعلقات آن، دستگاه ساکشن مرکزی تامین شده است.




منبع:

1400/07/30
23:46:04
0.0 / 5
1050
تگهای خبر: دولت , طرح , متخصص , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴