نماینده مردم تبریز:

ارتباطات مستقیم افراد با یكدیگر به حداقل برسد

ارتباطات مستقیم افراد با یكدیگر به حداقل برسد

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو كمیسیون امور داخلی و شوراها تصریح كرد: برای مقابله با كرونا باید ارتباطات مستقیم افراد با یكدیگر به حداقل رسیده و فعالیتهایی كه به اجتماع منجر می شود، كاهش پیدا كند.


احمد علیرضابیگی در گفتگو با ایسنا، با تاكید بر لزوم توجه مردم به سفارش های بهداشتی و ماندن در خانه، بیان نمود: كرونا یك بیماری اپیدمی و فراگیر است و هر چقدر جمعیت بیشتری با هم در تعامل باشند احتمال مبتلا شدن به این ویروس و شیوع آن افزایش می یابد پس توجه به سفارش های پزشكی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری امری ضروریست.
ایشان در ادامه با اشاره به اینكه این ویروس تهدیدی برای اقشار مختلف جامعه است، اظهار نمود: در این مرحله باید ارتباطات مستقیم افراد با یكدیگر به حداقل رسیده و فعالیتهایی كه به اجتماع منجر می شود را هم كاهش دهیم.
نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان كرد: از جانب دیگر لوازم و امكاناتی كه می تواند خطر مبتلا شدن به این ویروس را كم كند در اختیار مردم قرار گیرد. خطوط بعضی از كارخانجات كه امكان تغییر در آنها وجود دارد باید به سمت تولید ماسك و مواد ضدعفونی كننده برود.
علیرضا بیگی در انتها تصریح كرد: این ویروس تهدیدی برای سلامتی همه افراد جامعه است و مردم باید با اجرای دستورالعمل های بهداشتی و كاهش ترددهای غیر ضروری این ویروس را جدی بگیرند.




منبع:

1398/12/23
15:14:05
5.0 / 5
3895
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳