تبریك قالیباف به مناسبت حلول ماه رمضان رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «خدایا! ما بندگان ضعیف هستیم، ما هیچیم و هرچه هست تویی. ما اگر خلاف می نماییم نادانیم، تو برما ببخش. خدایا! تو ما را لیاقت بده که در این مهمانی بطور شایسته وارد بشویم. خدایا! ایران که ازهمه اطراف به آن هجوم شده است، برای اسلام، این ایران را تو تقویت کن. امام راحل (ره) رمضان مبارک » 1400/01/25 11:58:28 0.0 / 5 1168 تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۲ درج دیدگاه