رفیعی: مشكل آب خوزستان ریشه ای بسیار عمیق تر از یك دوره ی مدیریتی چند ساله دارند رییس فراکسیون محیط زیست مجلس می گوید: مسئله آب خوزستان علل ریشه ای بسیار عمیق تر و پنهانی تر از یک دوره مدیریتی چند ساله دارند و غالبا حاصل انباشت چندین سال بی تدبیری و بی عرضگی مدیریت های بی حساب و کتاب و رانتی گذشته در سطوح مختلف است. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، سمیه رفیعی در صفحه رسمی توییترش در مورد مسئله آب خوزستان اظهار داشت: این مساله علل محیط زیستی و دلیلهای مدیریتی مشخصی دارد که همه به اندازه کافی از آن آگاهند و به آن پرداخته اند. اما این که مسئول و مقصر یا مقصران واقعی چه کسانی هستند؛ موضوعی است که باید با دقت به آن پرداخته شود. دراین زمینه تنها معطوف شدن توجه به برخی مدیران رده بالای فعلی و گاها تزئینی کافی نیست. این دست مسائل، ریشه ای بسیار عمیق تر و پنهانی تر از یک دوره ی مدیریتی چند ساله دارند و غالبا حاصل انباشت چندین سال بی تدبیری و بی عرضگی مدیریت های بی حساب و کتاب و رانتی گذشته در سطوح مختلف است. یک نمونه ی بارز آنرا در مورد مدیریت تالاب های کشور می بینیم که فردی که بیش از دو دهه مسئولیت های مختلفی در امور تالاب ها در سازمان محیط زیست بر عهده داشته است، بدون هیچگونه پاسخگویی و مورد مواخذه قرار گرفتن برای وضع اسفبار فعلی تالاب های کشور، به آسانی به وزارت نیرو منتقل می شود و آنجا به کار خود ادامه می دهد. در حقیقت مشکل اصلی مسئله آب خوزستان و مسائل محیط زیستی و معضلات خیلی از حوزه های دیگر کشور، مسئولین و مسببینی هستند که تقاص قصورات و بی کفایتی های گذشته آنها را امروز باید مردم پس بدهند.» 1400/04/31 14:25:40 0.0 / 5 1226 تگهای خبر: مجلس این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۶ بعلاوه ۳ درج دیدگاه