افشاگری محمود صادقی ضد صداوسیما پس از تزریق واكسن كرونا به گزارش پارلمان ایران دات کام محمود صادقی نماینده سابق مجلس روایتی از تزریق واکسن کرونا را در توئیترش منتشر نمود. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از خبر آنلاین، محمود صادقی در توئیتی نوشت: بعد از ثبت نام و دریافت پیامک نوبت، روز گذشته به مرکز اعلام شده رفتم. بعد از مدتی سرگردانی و مشاهده یک درگیری بین مراجعین و مسئول مربوط، واکسن زدم. برخلاف تبلیغات صداوسیما فقط سینوفارم چینی تزریق می شد و خبری از واکسن ایرانی نبود. همین دروغ هاست که اعتماد مردم را سلب کرده. 2727 1400/05/08 12:16:17 0.0 / 5 1133 تگهای خبر: مجلس این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۱ درج دیدگاه