اعلام حمایت قاطعانه نماینده مردم رفسنجان و انار از سخنان امام جمعه این شهرستان

اعلام حمایت قاطعانه نماینده مردم رفسنجان و انار از سخنان امام جمعه این شهرستان

کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حمایت کامل و قاطع خودرا از بیانات امام جمعه رفسنجان درباب غیرت دینی اعلام می کنم.


به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به قسمتی از خطبه های روز گذشته نماز جمعه رفسنجان توسط حجت الاسلام والمسلمین عسکری با موضوع غیرت دینی اظهار نمود: مطالب بسیار بهادار ای عنوان شد که بنده درباب کم کاری مجلس دراین زمینه، عذرخواهی می کنم. از همه عزیزان می خواهم با توجه به این که نظام ما نظام اسلامی است، پایبند به قوانین باشند و بدانند آنچه که شرعی است در حکم قانون بوده و قانون و شرع از هم جدا نیستند.
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه متأسفانه شئونات اسلامی و قوانین دینی توسط عده ای در شهر رفسنجان رعایت نمی گردد و سبب رنجش خاطر مردم مؤمن و انقلابی شده است، افزود: حمایت کامل و قاطع خودرا از بیانات امام جمعه رفسنجان اعلام می کنم و از همه عزیزان می خواهم با توجه به این که نظام ما نظام اسلامی است، پایبند به قوانین باشند و بدانند آنچه که شرعی است در حکم قانون بوده و قانون و شرع از هم جدا نیستند.
وی تاکید کرد: حجاب و عفاف در ادارات بعنوان الگو باشد و در بازدیدهای سرزده ما از ادارات این مساله بطور جدی مدنظر خواهد بود. از همه مسئولان ادارات، دانشگاه های ولیعصر(عج)، علوم پزشکی، آزاد و سایر دانشگاه های شهرستان درخواست دارم به این مسئله توجه جدی داشته باشند و نگذارند دهن کجی به قانون صورت گیرد که خسارات جبران ناپذیری به دنبال دارد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس خواهان همراهی و همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای داشتن شهری قانون محور و دین محور شد و اضافه کرد: باید جلوی هنجارشکنی در شهری که به قم ثانی مشهور است گرفته شود و ارزش ها زیر سؤال نرود.
حجت الاسلام جلالی اشاره کرد: رعایت شئونات اسلامی در شهر رفسنجان باید به شکلی نهادینه شود که اگر شخصی از خارج از شهرستان هم به رفسنجان سفر کرد به خود اجازه ندهد که عفت عمومی شهر ما و حرمت بانوان این شهر را زیر سؤال ببرد.
وی با گله مندی از بی توجهی و عدم رعایت شئونات اسلامی در نمایشگاه رفسنجان شناسی خصوصاً در روز آخر، اظهار داشت: امیدوار هستم دیگر شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.



1400/10/26
12:47:17
0.0 / 5
684
تگهای خبر: حكم , دستگاه قضایی , قانون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱