نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

حجم اعتبارات دولتی با منابع مورد نیاز توسعه تناسب ندارد

حجم اعتبارات دولتی با منابع مورد نیاز توسعه تناسب ندارد

پارلمان ایران دات کام: فارس نماینده مردم شیراز و زرقان با اعلان اینکه حجم اعتبارات دولت و منابعی که برای توسعه نیاز است، با هم تناسب ندارد، عنوان کرد: باید بخش خصوصی و امکان حضور آنها فراهم گردد، چونکه پشتیبانی از بخش خصوصی می تواند ما را در رسیدن به اهداف کمک نماید.


ابراهیم عزیزی بعدازظهر پنج شنبه ۱۹ اسفند در آیین رونمایی از خودروی برقی ایرانی در کارخانجات مخابراتی ایران با اعلان اینکه خرداد ۱۴۰۰ در همین کارخانه جلسه ای انجام شد و در آنجا اصرار داشتیم که مجموعه آی تی ام سی باید به اصل خودش بازگشت کند، اظهارکرد: در آن زمان تفاهم نامه ای به امضا رسید که امروز اجرائی شده و نشان دهنده عزم و اراده خودروسازی جنوب است.
او با اعلان اینکه امروز به برکت پشتیبانی که انجام شده این حرکت باارزش شروع شده است، اضافه کرد: استان فارس و شیراز ظرفیت های خوبی در زمینه صنعتی و حوزه های پیشران و محرک کشور دارد که باید از همه این ظرفیت ها برای توسعه استان و کشور استفاده گردد.
عزیزی با اعلان اینکه حجم اعتبارات دولت و منابعی که برای توسعه نیاز است، با هم تناسب ندارد، عنوان کرد: باید بخش خصوصی و امکان حضور آنها فراهم گردد، چونکه پشتیبانی از بخش خصوصی می تواند ما را در رسیدن به اهداف کمک نماید.
او همین طور با اعلان اینکه ۳۵ میلیارد اعتبار برای خط انتقال آب نیاز است که جز با ورود بخش خصوصی تامین آن ممکن نیست، اشاره کرد: توسعه صنعت ریلی در استان فارس یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که برای تحقق آن و رسیدن به قله های صنعتی باید بخش خصوصی و سرمایه گذاری مورد توجه و حمایت باشد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه این نگاه ما را به اهداف می رساند، اظهار داشت: رویکرد دولتی و تکیه به منابع دولتی یعنی درجا زدن و عقبگرد، در صورتیکه استان فارس در آی تی فرصت و ظرفیتی دارد که باید از آن به خوبی استفاده گردد.
عزیزی با تاکید بر این که آی تی ام سی باید به روزهای پر اوج خود برگردد، اظهار داشت: حمایت همه جانبه نمایندگان از بخش خصوصی قطعی است تا این مسیر ادامه پیدا کند.
او اشاره کرد: از خرداد ۱۴۰۱ مجموعه آغاز به کار کند تا آخر سال آینده به برکت حمایت و پشتیبانی هزار دستگاه خودرو برقی تولید شود و این میزان نیز در سال ۱۴۰۲ به تولید ۵ هزار دستگاه خودرو برسد.




منبع:

1400/12/20
13:36:31
0.0 / 5
292
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱