نماینده میانه خواهان عدم نمایش مصرف دخانیات در سریال ها و فیلم ها شد

نماینده میانه خواهان عدم نمایش مصرف دخانیات در سریال ها و فیلم ها شد

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از صداوسیما و وزارت ارشاد خواست که در سریال ها و فیلم ها از نمایش مصرف دخانیات جلوگیری شود، چونکه سبب تبلیغ دخانیات است.


به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، سیدمرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: اوضاع بهداشت و درمان در شهرستان میانه از جهت تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی و درمانی و از جهت خدمت رسانی به بیماران خیلی وخیم است.
وی ادامه داد: دو بیمارستان میانه در وضعیت زیر خط استاندارد اداره می گردند. هرچه سریع تر به این وضعیت خاتمه دهید.
نماینده مردم میانه درباره حواشی در وزرشگاه مشهد اظهار نمود: وزارتخانه های ورزش و کشور باید در ارتباط با آن حواشی و برخوردهایی که احیانا توسط نیروی انتظامی با خانم ها شده، توضیح دهند. مجلس انقلابی نسبت به این موضوعات حساس است، شان همه آحاد جامعه به ویژه خانم ها باید رعایت شود.
حسینی اضافه کرد: وزارت ارشاد هم باید در ارتباط با انحرافات اخلاقی و آزارهای جنسی در زمینه تئاتر و سینما که سبب صدور بیانیه توسط عده ای از خانم های بازیگر شد، رسیدگی جدی کنند و از تکرار آن جلوگیری نمایند.
وی اشاره کرد: در جمهوری اسلامی حتی یک مورد از این تعرضات غیر اخلاقی قبیح است که باید از این کار جلوگیری شود.
نماینده مردم میانه همین طور به صداوسیما و وزارت ارشاد نیز تذکر داد و اظهار داشت: در سریال ها و فیلم ها از نمایش مصرف دخانیات جلوگیری شود، چونکه این سبب تبلیغ دخانیات است و در بیشتر کشورها این کار مراعات می شود.



1401/01/16
20:17:22
0.0 / 5
476
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳