بابایی صالح:

دولت درباره توزیع یارانه معیشتی بنزین به مجلس گزارش دهد

دولت درباره توزیع یارانه معیشتی بنزین به مجلس گزارش دهد

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو كمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از روند توزیع كمك معیشتی بنزین از جانب دولت اظهار داشت: دولت باید در این خصوص به مجلس گزارش دهد.


به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، روح الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: مجلس در جریان افزایش قیمت بنزین به تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری با این مورد همراهی كرد. اما دولت باید به جای وعده های مختلف در این عرصه به مبحث همسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرایی شدن مبحث نظام رتبه بندی معلمان توجه لازم را داشته باشد. سزاوار نیست كه یك فرد كه ۳۰ سال صادقانه برای این كشور زحمت كشیده برای ارتقاء وضعیت معیشتی خود در انتظار اقدام كُند دولت باشد.
وی ادامه داد: در مبحث بنزین قرار بود دولت ۶۰ میلیون نفر را تحت كمك هزینه معیشتی مورد نظر قرار دهد ولی بسیاری از مردم رجوع می كنند و از این مورد كه این كمك معیشتی برای آنها واریز نشده گله مند هستند. دولت باید در اینباره به مجلس گزارش دهد كه پول حاصل از اصلاح قیمت بنزین به كجا رفته و چگونه توزیع شده است.
این عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: در بودجه سال ۹۹ دولت به وضعیت معیشتی قشر صدمه پذیر توجه داشته همینطور این توجه نسبت به ارتقای زندگی كارمندان، مددجویان بهزیستی، كمیته امداد و كشاورزان مورد نظر قرار گرفته شده است. اما لازم است نسبت به مبحث سهمیه ی بنزین هم تجدید نظر كند.
نماینده مردم بوئین زهرا در انتها خطاب به وزرای نیرو، علم، نفت و و وزیر راه مسائلی از حوزه انتخابیه خویش را متذكر شد.



1398/09/19
21:57:28
5.0 / 5
4614
تگهای خبر: دولت , رهبری , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲