واکنش عراقچی به دستور رئیس جمهوری امریکا بر مبنای از سرگیری آزمایش سلاح های هسته ای پارلمان ایران دات کام واکنش عراقچی به دستور رئیس جمهوری امریکا بر مبنای از سرگیری آزمایش سلاح های هسته ای عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر نوشت: با تغییر نام «وزارت دفاع» خود به «وزارت جنگ»، زورگوی مجهز به سلاح هسته ای باردیگر آزمایش سلاح های اتمی خویش را از سر می گیرد. همین زورگو، برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را خطرناک جلوه می دهد و تهدید به انجام حملات بیشتر مقابل تأسیسات هسته ای تحت پادمان ما می کند؛ تمام این اقدامات در نقض آشکار مقررات بین المللی است. هیچ تردیدی وجود ندارد: ایالات متحده آمریکا خطرناک ترین عامل اشاعه هسته ای در جهان است. اعلام از سرگیری آزمایش های هسته ای اقدامی قهقرایی و غیرمسئولانه است و تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی به حساب می آید. جهان باید یک صدا ایالات متحده را به خاطر نرمال سازی اشاعه چنین سلاح های شرورانه ای مسئول بشناسد. منبع: parlemaniran.com 1404/08/09 12:43:36 0.0 / 5 340 تگهای خبر: برنامه , وزیر امور خارجه این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط حمله روزنامه نزدیک به قالیباف به نمایندگان تندرو و شیخ قاسمیان صاحبان تریبون از بیان نکات اختلاف برانگیز اجتناب کنند شهادت رهبر انقلاب به نقطه عطف در تاریخ تبدیل شد سر گردنه جای کشتی گرفتن نیست! نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۴ درج دیدگاه