درخواست نماینده كاشان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست نماینده كاشان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش پارلمان ایران دات كام نماینده مردم كاشان در مجلس با اشاره به جایگاه محتشم كاشانی، شاعر پارسی گوی قرن دهم هجری از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواست تا جایزه ای با عنوان محتشم كاشانی در جشنواره شعر عاشورایی ایجاد و هرسال در روزهای محرم به برگزیدگان در ادبیات عاشورایی تقدیم شود.


به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، سید جواد ساداتی نژاد در جلسه علنی نوبت بامداد امروز (دوشنبه) مجلس در تذكری شفاهی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: در روزهای محرم لازم است با الهام از فلسفه عاشورا در مقابل دشمن بد عهد با قدرت ایستادگی كرده و گام سوم كاهش تعهدات برجامی را به انجام رسانیم تا دشمن بداند ملت ایران با انسجام در مقابل بدعهدها می ایستد.
ساداتی نژاد همینطور خطاب به وزیر كشور، اظهار داشت: لطفا دستور دهید كه رئیس سازمان شهرداری ها به حقوق معوقه شهرداری های كل كشور رسیدگی كند. سازمان های وابسته به شهرداری مثل اتوبوسرانی درگیر معوقه هستند كه باید این شرایط را ساماندهی و یا با اولویت بندی مشكل آنها را برطرف كرد.
این عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جایگاه بلند محتشم كاشانی، شاعر پارسی گوی دهم هجری از وزیر فرهنگ و ارشاد، خواست تا جایزه ای با عنوان محتشم كاشانی در جشنواره شعر عاشورایی ایجاد و هرسال در روزهای محرم به برگزیدگان در ادبیات عاشورایی تقدیم شود.
این عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همینطور از رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهان ساماندهی و آزادسازی اطراف مقبره محتشم كاشانی شد.
او در آخر خطاب به وزیر بهداشت، درمان و رئیس سازمان محیط زیست، متذكر شد: دستور فرمایید از دفن زباله در شهرستان آران و بیدگل جلوگیری شود چون كه مشكلات عدیده ای برای مردم بوجود آورده است.



1398/06/11
18:57:20
5.0 / 5
4638
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱