آقاپور:

كرونا كشمكش های سیاسی كشور را به حداقل رساند

كرونا كشمكش های سیاسی كشور را به حداقل رساند

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو كمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینكه كرونا ویروس باعث شد كشمكش های سیاسی به حداقل برسد و همه برای حل این بحران متحد شوند و به میدان بیایند بر ضرورت استمرار این اتحاد در دوران بعد از كرونا هم تاكید نمود.


معصومه آقاپور علیشاهی در گفتگو با ایسنا درباره تاثیرات انتشار کرونا ویروس در فضای سیاسی کشور اظهار داشت: این بحران باعث شد کشمکش های سیاسی به حداقل برسد؛ همه برای حل این بحران متحد شوند و به میدان بیایند؛ البته این اتحاد باید در دوران بعد از کرونا و بعد از شکست این ویروس هم ادامه داشته باشد و صرفاً متعلق به همین دوران فعلی نباشد.
وی ادامه داد: درواقع بعد از شکست این بحران هم باید برای شکست رکود اقتصادی همچنان این وحدت را به صورت مستمر حفظ کنیم؛ چون که یک دست صدا ندارد و همه توقعات نباید از قوه مجریه باشد؛ سایر نهادها همچون ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، ارتش، سپاه و همه و همه باید در کنار سه قوه فعال باشند و در کنار هم برای رسیدن به اهداف دیگر این وحدت را حفظ کنند؛ اگر این وحدت حفظ نشود در تحقق اهداف مذکور شکست خواهیم خورد.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس توضیح داد: در بحران کرونا به این نتیحه رسیدیم که باید به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط توجه لازم را داشته باشیم؛چرا که جامعه کارگری ما از فعالیت این بنگاه های اقتصادی متاثر هستند؛به همین جهت لازم است به این مورد بیشتر دقت کنیم.
وی افزود: این شرایط همینطور نشان داد که می توانیم با اتکا به ظرفیت شرکت های دانش بنیان در کنار مسئولین بسیاری از مسائل لاینحل را برطرف نماییم و گام های موثری در حل مسائل برداریم.



1399/02/07
13:23:52
5.0 / 5
3065
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲