میرسلیم با وزرای احمدی نژاد برای ریاست مجلس به توافق رسید؟ به گزارش پارلمان ایران دات كام یكی از منتخبان تهران در مجلس یازدهم از توافق میرسلیم، حاجی بابایی، نیكزاد و حسینی برای تعیین رئیس مجلس یازدهم اطلاع داد. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از خبر آنلاین، روز گذشته، اولین جلسه نمایندگان منتخب دانشگاهی مجلس یازدهم با میزبانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و با حضور تعدادی از وزرای دولت های محمود احمدی نژاد و همینطور مصطفی میرسلیم از کاندیداهای ریاست مجلس برگزار گردید. در همین راستا، علی خضریان، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، در توئیتی نوشت: «به برکت ماه رمضان در جلسه وفاق امروز که با حضور تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم برگزار شد، با توافق میان آقایان سیدمصطفی میرسلیم، حمیدرضا حاجی بابایی، علی نیکزاد و سیدشمس الدین حسینی کمیته ای ۷نفره با سازوکار مشخص برای کمک به وحدت جریان انقلاب برای ریاست مجلس آینده تشکیل شد.» او همینطور با اشاره به اینکه افراد نام برده شده عضو این کمیته نیستند اما سازوکار آنرا پذیرفته اند، تصریح کرد: « از جناب قالیباف هم جهت حضور در این فرایند دعوت شده بود تا برپایه سنجش شاخص ها و ارائه برنامه و نقد و بررسی آن و در نهایت توافق بر روی نحوه کمک به وحدت جریان انقلاب حضور یابند و ایشان خودشان نپذیرفتند. این مورد به معنای عدم نامزدی ایشان نیست.» ۲۷۲۱۵ منبع: پارلمان ایران دات كام 1399/02/24 16:07:33 5.0 / 5 3315 تگهای خبر: دولت , مجلس این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۹ بعلاوه ۳ درج دیدگاه