سخنگوی وزارت امور خارجه: برای آزادسازی گروگان های ایرانی در آمریكا بارها آمادگی خویش را اعلام نموده ایم به گزارش پارلمان ایران دات كام سخنگوی وزارت امور خارجه با تاكید بر اعلام آمادگی ایران برای مبادله زندانیان ایرانی و آمریكایی اظهار نمود: به جهت اینكه چگونه و در چارچوب هایی بتوانیم گروگان های ایرانی در آمریكا را آزاد و به كشور باز گردانیم بارها آمادگی خویش را اعلام نموده ایم. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، سید عباس موسوی اظهار داشت: تعداد زندانیان آمریکایی به علت مشکلات امنیتی در ایران مشخص می باشد؛ همینطور با عنایت به حسن نیت بعضی از کشورها همچون سفیر و دولت سوئیس پیشنهادی برای آزادسازی این افراد از بعد انسان دوستانه عنوان شد و ما هم به این تلاش ها توجه کردیم و اقداماتی انجام شد. سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتگو با صداوسیما تصریح کرد: اگر زمینه مبادله زندانیان فراهم باشد و بتوانیم بی گناهی شهروندان ایرانی را که به افترا بی اساس و واهی دور زدن تحریم های آمریکا که این تحریم ها یک جانبه، بی پایه و بی اساس است را دنبال و تمام توان خویش را برای آزادی آنها انجام خواهیم داد. 1399/03/22 13:37:38 5.0 / 5 3106 تگهای خبر: دولت این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید تصویب قانون در مجلس برای تنگه هرمز، سطح تنش را در منطقه بالاتر می برد ۸۷ درصد موالید کشور مربوط به خانم های ۲۰ تا ۴۰ ساله است توئیت قالیباف به زبان انگلیسی نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۳ درج دیدگاه