شریعتی: منتظر عرضه گزارش رئیس جمهور و وزرا به مجلس هستیم به گزارش پارلمان ایران دات كام نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد كه بر مبنای آیین نامه داخلی مجلس رئیس جمهور و وزرای كابینه باید تا آخر مرداد ماه گزارش عملكردی خویش را به مجلس ارائه نمایند. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، مالک شریعتی نیاسر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزرای کابینه، بیان نمود: طبق ماده 235 آئین نامه داخلی مجلس رئیس جمهور و هر یک از وزرا موظف می باشند در مرداد ماه هر سال بر مبنای برنامه های عرضه شده در زمان تشکیل دولت و دریافت رأی وزرا از مجلس، گزارش عملکرد سال قبل و برنامه های سال آینده خویش را به صورت کمی و مقایسه ای به مجلس ارائه نمایند. ایشان در ادامه اظهار نمود: ماده فوق تاکید دارد دولتمردان موظف به عرضه گزارش عملکرد هستند و این امر انتخابی نیست فلذا منتظر عرضه گزارش رئیس جمهور و وزرا به مجلس هستیم. نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: طبق گزارش ها می توانیم سهم جریان تحریم در مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم در مقابل سهم تحریف را قضاوت نماییم. بخشی از مشکلات کشور ناشی از ندانستن است که به علت عدم بهره گیری از ظرفیت نخبگان است. منبع: پارلمان ایران دات كام 1399/05/12 14:44:58 5.0 / 5 2726 تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۶ بعلاوه ۳ درج دیدگاه