یك عضو كمیسیون انرژی مجلس خبر داد آغاز مطالبه گری كمیسیون انرژی برای تولید ۳۰ هزار مگاوات برق هسته ای پارلمان ایران دات كام: یك عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از آغاز مطالبه گری این كمیسیون بر ضرورت تولید ۳۰ هزار مگاوات برق هسته ای در این هفته اطلاع داد. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، هادی بیگی نژاد در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: چند سال از هدف گذاری رهبری در خصوص ضرورت تولید۳۰ هزار مگاوات برق هسته ای می گذرد. سازمان انرژی اتمی و وزارت نیرو می بایست برای تحقق این هدف به صورت مشترک برنامه ریزی و اقدام می کردند. ولی تابحال اقدامی در این خصوص انجام نداده اند. مطالبه گری از این هفته در کمیسیون انرژی شروع می شود. منبع: پارلمان ایران دات كام 1399/06/14 15:00:58 5.0 / 5 2417 تگهای خبر: رهبری , مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط ایران بعد از جنگ به قدرت چهارم جهان تبدیل شد بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند حمله روزنامه نزدیک به قالیباف به نمایندگان تندرو و شیخ قاسمیان باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۵ بعلاوه ۱ درج دیدگاه