فراكسیون مستقلین ولایی در مجلس یازدهم تشكیل شد عصر امروز نخستین جلسه مجمع عمومی فراكسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی اجرا شد. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از مهر، ۴۸ نفر از نمایندگان برای عضویت در این فراکسیون اعلام آمادگی کردند که ۳۰ نفر بعنوان اعضای شورای مرکزی این فراکسیون انتخاب شدند. همچنین اعضای هیئت رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم مشخص شدند و محمد باقری، نماینده مردم بناب بعنوان رئیس این فراکسیون برگزیده شد. سید مهدی فرشادان و سید کاظم دلخوش بعنوان نواب اول و دوم این فراکسیون و همین طور ذبیح الله اعظمی بعنوان دبیر اول و محمدعلی محسنی بندپی بعنوان دبیر دوم فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم انتخاب شدند. همچنین جلیل رحیمی جهان آبادی بعنوان کارپرداز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم برگزیده شد. 1399/07/09 09:08:09 5.0 / 5 2061 تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۳ بعلاوه ۵ درج دیدگاه