امیری: رئیس جمهور شخصا از نماینده ای شكایت نكرده است به گزارش پارلمان ایران دات كام معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور شخصا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شكایت نكرده است. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره شکایت رئیس جمهور از برخی نمایندگان مجلس اظهار نمود: رویکرد دولت شکایت نکردن از نمایندگان مجلس است و اساسا رئیس جمهور شخصا دراین زمینه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکایت نکرده است.وی افزود: پیگیری این موضوعات در حوزه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری نبوده و معاونت حقوقی دراین زمینه پاسخگو خواهد بود. منبع: parlemaniran.com 1399/09/05 13:09:32 5.0 / 5 1692 تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۴ بعلاوه ۳ درج دیدگاه