گزارش رئیس سازمان بیمه سلامت در كمیسیون بهداشت

گزارش رئیس سازمان بیمه سلامت در كمیسیون بهداشت

پارلمان ایران دات كام: سخنگوی كمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور روسای جمعیت هلال احمر و سازمان بیمه سلامت ایران در جلسه امروز این كمیسیون آگاهی داد.


زهرا شیخی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان اظهار داشت: در این نشست رئیس سازمان بیمه سلامت ایران به گزارشی از عملکرد این سازمان و برنامه های آتی آن پرداخت. بر اساس گزارش ارائه شده این سازمان، اقداماتی برای الکترونیکی شدن خدمات انجام داده و از پوشش همگانی بیمه حمایت می کند.
بگفته وی رئیس سازمان بیمه سلامت ایران تغییر در نظام پرداخت بیمه به موسسات و ارائه دهندگان خدمت جهت مدیریت منابع و پشتیبانی از برنامه پزشک خانواده روستایی با پرداخت های بموقع را در دستور کار دارد و بر اجرای نظام ارجاع در جامعه شهری تاکید می کند.
شیخی اظهار داشت که پشتیبانی از برنامه های جدید در ارائه خدمات سلامت همچون مراقبت در منزل در دستور کار سازمان بیمه سلامت است و پیگیر تجمیع منابع حمایتی دولت در یک جا و به رسمیت شناختن بیمه سلامت بعنوان تامین کننده مالی و حفاظت از بیماران هستند. گسترش حمایت بیمه ای از بیماران صعب العلاج و بیماران خاص و توجه به خدمات توانبخشی نیز از دیگر برنامه های بیمه سلامت شمرده می شود.
سخنگوی کمیسیون بهداشت در آخر اظهار داشت که رئیس جمعیت هلال احمر نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان پرداخت.




منبع:

1399/09/10
16:11:38
5.0 / 5
1267
تگهای خبر: خدمات , دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱