معاون وزیر ورزش خبر داد

تدوین لایحه جامع باشگاه داری ایران

تدوین لایحه جامع باشگاه داری ایران

خوزستان معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: رسالت وزارت ورزش و جوانان پشتیبانی از باشگاه داری است که خوشبختانه با حمایت ویژه وزیر ورزش هم لایحه جامع باشگاه داری تدوین شد.


جمشید تقی زاده امروز، ۱۵ دیماه در حاشیه مراسم اهدای تجهیزات و لوازم ورزشی به فوتبال محلات مناطق کم برخوردار اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: امروز توفیقی شد که از سوی مقام عالی وزارت سفری به خوزستان داشته باشیم. در این سفر بازدیدی از پروژه های ورزشی شهرستان های استان خواهیم داشت. همینطور حتما تلاش می نماییم تا با عنایت ویژه مقام عالی وزارت، برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام خوزستان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد داشته باشیم.
به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: همینطور حتما تلاش خواهیم کرد که مسائل ورزش روستایی، همگانی و ورزش قهرمانی و حرفه ای را مورد بررسی قرار دهیم. بطور قطع نشست هایی با مسؤلان ورزش شهرستان ها و مسؤلان هیات های ورزشی برگزار خواهیم کرد. مباحث دیگری هم وجود دارند که در این سفر دو روزه در شهرهای دزفول، اندیمشک، آبادان، خرمشهر و اهواز، آنها را بررسی خواهیم کرد.
معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: امیدوارم مقدمات سفر وزیر ورزش و جوانان به خوزستان را برای دهه فجر فراهم نماییم. این سفر برای افتتاح چندین پروژه و تصمیم گیری برای بخش های دیگر خواهد بود.
تقی زاده در مورد مشکلات تیم های فوتبال خوزستان و ضرورت کمک وزارت ورزش و جوانان به این تیم ها، اظهار داشت: رسالت وزارت ورزش و جوانان پشتیبانی از باشگاه داری است که خوشبختانه با حمایت ویژه وزیر ورزش، لایحه جامع باشگاه داری، پس از این که مدت ها روی آن کار شد را حالا تدوین کرده ایم. به تازگی هم به هیات دولت منعکس شده است و امیدوارم در نخستین فرصت این لایحه به مجلس برسد.
وی افزود: با اجرای این لایحه حتما تحول بنیادینی در نظام باشگاه داری کشور به وجود خواهد آمد که خوزستان هم حتما از آن بهره خواهد برد.



1399/10/15
23:54:04
0.0 / 5
1662
تگهای خبر: دولت , لایحه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵