هشدار نماینده اهواز: ادامه بلاتكلیفی، اعتبار متروی اهواز را به خزانه برمی گرداند خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بلاتکلیفی متروی اهواز، از احتمال بازگشت اعتبار 500 میلیارد تومانی این پروژه به خزانه آگاهی داد. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "مترو در اهواز یک مطالبه و نیاز عمومی است و سال ها خلف وعده، کام مردم را تلخ کرده است. شورا و شهرداری باید پاسخگوی انفعال خود و احتمال بازگشت اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال ۹۹ که با تلاش ما محقق شد و همین طور ۵ ماه بلاتکلیفی امضای تفاهم نامه با قرارگاه خاتم باشند." 1399/11/14 22:40:50 0.0 / 5 1542 تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۴ درج دیدگاه