بررسی مذاكرات برجامی و توافق نامه بیست و پنج ساله ایران و چین در نخستین جلسه بهارستانی ها در 1400

بررسی مذاكرات برجامی و توافق نامه بیست و پنج ساله ایران و چین در نخستین جلسه بهارستانی ها در 1400

به گزارش پارلمان ایران دات کام ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی مذاکرات صورت گرفته در نشست کمیسیون مشترک برجام در این کمیسیون آگاهی داد.



ابوالفضل عمویی اظهار نمود: کمیسیون امنیت ملی فردا بامداد و پیش از شروع جلسه علنی مجلس، نشستی را با مسولان مربوطه جهت بررسی مذاکرات و مباحث مطرح شده در نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار می نماید.
وی توضیح داد: باتوجه به برگزاری اجلاس وبیناری روز گذشته کمیسیون مشترک برجام و نیز جلسه آتی حضوری کمیسیون مشترک در روز سه شنبه هفته جاری در وین، این جلسه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تشکیل می شود. یک عضو هیات رئیسه مجلس نیز از نشست غیرعلنی فردای مجلس جهت بررسی توافق نامه ایران و چین آگاهی داد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی فردا (یکشنبه ۱۵ فروردین) جلسه غیرعلنی خواهد داشت تا توافق نامه ایران و چین مورد بحث و بررسی قرار گیرد. به گزارش فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این نشست بناست تا توافق نامه ایران و چین مورد بحث و بررسی قرار گیرد و مقاماتی از وزارت امور خارجه با حضور در جلسه مجلس توضیحاتی را در این زمینه به نمایندگان ارایه کنند. عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همین طور بناست تا در این نشست آخرین وضعیت صنعت هسته ای کشور برای نمایندگان تشریح شود. ۲۷۲۱۹


منبع:

1400/01/17
12:25:02
0.0 / 5
911
تگهای خبر: طرح , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵