فرخی:

هیاتهای نظارت انتخابات نهایت دقت در تعیین صلاحیت را داشته باشند

هیاتهای نظارت انتخابات نهایت دقت در تعیین صلاحیت را داشته باشند

به گزارش پارلمان ایران دات کام نماینده مردم لاهیجان در مجلس با اشاره به اینکه اگر افراد سالم و توانمند مسئولیت کشور را بر عهده بگیرند خیلی از مشکلات کشور حل می شود اظهار داشت: از هیاتهای اجرائی و نظارت درخواست می کنم نهایت دقت را در تعیین صلاحیت ها در قالب قانون داشته باشند.


به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا؛ رسول فرخی میکال در جلسه علنی امروز (سه شنبه ) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: به نظرم شعار « تولید، پتشیبانی ها و مانع زدایی ها» فقط در زمینه قوانین و مقررات در تولید نیست. امروز در دنیا انسان محور توسعه است. باتوجه به سخنان رهبری کشور ما در سال ۱۴۰۰ دو انتخابات بزرگ پیش رو دارد. یکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که نخستین ارتباط بین مردم و مسئولین است و دوم انتخابات ریاست جمهوری.
وی درباب اهمیت شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: شوراها می توانند بزرگترین عامل رضایت مندی یا نارضایتی مردم در کشور باشند. از جانب دیگر اگر در انتخابات ریاست جمهوری فرد درستی انتخاب گردد خیلی از مشکلات کشور حل خواهد شد. بدین سبب در گام دوم انقلاب از هیاتهای اجرائی و نظارت درخواست می کنم که نهایت دقت را در قالب قانون داشته باشند تا افراد سالم و توانمند مسئولیت کشور را به عهده بگیرد.
نماینده مردم لاهیجان در مجلس در آخر تذکرش خطاب به وزیر جهاد کشاورزی درباب تعیین تکلیف ناظران چای تذکر داد.




منبع:

1400/01/17
16:38:56
0.0 / 5
1069
تگهای خبر: رهبری , قانون , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱