عضو كمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تاكید كرد:

لزوم اجرای طرح شهید سلیمانی در كشور و قطع زنجیره كرونا ویروس

لزوم اجرای طرح شهید سلیمانی در كشور و قطع زنجیره كرونا ویروس

به گزارش پارلمان ایران دات کام لرستان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درصورتیکه طرح شهید سلیمانی بخوبی در کشور اجرایی شود می توانیم کرونا ویروس را شکست دهیم.


دکتر یحیی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: پیک چهارم کرونا ویروس به دلیل عدم رعایت مردم در بیشتر استان های کشور شروع شده است.
وی افزود: متاسفانه موازین بهداشتی توسط مردم در این شرایط کرونایی رعایت نمی گردد و این درحالیست که باید زنجیره انتقال قطع شود.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واکسیناسیون تأثیر بسزایی در پیشگیری از انتشار کرونا ویروس دارد اما این مهم زمانی محقق می شود که بتوان ۷۰ درصد جمعیت کشور را واکسینه کرد.
ابراهیمی اظهار داشت: هم اکنون باید افراد با ریسک بالا(های ریسک) واکسینه شوند که البته این مورد تأثیر آنچنانی بر کنترل بیماری ندارد.
وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای نوروز مردم مانند گذشته موازین بهداشتی را رعایت نکردند و این عامل سبب شد که خیلی از استان های کشور در وضعیت قرمز قرار گیرند و تعداد بستری ها و مرگ ومیرها افزایش یابد.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه دولت و مردم باید کمک کنند تا این بیماری منحوس را کنترل نماییم، اسلامی بیان نمود: درصورتیکه طرح شهید سلیمانی بخوبی در کشور اجرایی شود می توانیم کرونا ویروس را شکست دهیم.




منبع:

1400/01/21
11:37:13
0.0 / 5
924
تگهای خبر: دولت , طرح , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲