سفر هیات پارلمانی ایران به تركیه

سفر هیات پارلمانی ایران به تركیه

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو هیات پارلمانی اعزامی ایران به تركیه اهداف حضور این هیات را در اجلاس سه روزه بین المجالس آسیایی تركیه شرح داد.


به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در حاشیه جلسه اجلاس بین المجالس آسیایی اظهار داشت: اجلاس سه روزه بین المجالس آسیایی در ریزه تركیه در حال برگزاری است. در روز افتتاحیه این اجلاس قطر و تیمور شرقی به عضویت این بین المجالس آسیایی درآمدند.
وی ادامه داد: تلاش داریم در این اجلاس قطعنامه ها و پیشنهادهای كشورها را مانند قطعنامه و پیشنهاد روسیه و سایر مسائل كه مقرر است در اجلاس بعدی بررسی شود را مورد گفت و گو قرار دهیم و دیدگاه های پارلمانی جمهوری اسلامی را در آن اعمال نماییم.
این عضو هیات پارلمانی اعزامی به تركیه بیان كرد: هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در این اجلاس می خواهد اهداف مجلس شورای اسلامی و اهداف مورد نظر جمهوری اسلامی را در این اجلاس مورد توجه و تبیین قرار دهد.
او در آخر افزود: هیئت پارلمانی ایران ضمن این كه با رئیس مجلس قطر دیدار نمود جلسه مشتركی با هیئت پارلمانی روسیه داشت و پیرامون همكاریهای پارلمانی و انتخاب رئیس دوره این مجمع آسیایی به گفت و گو پرداخت.



1398/08/06
10:57:07
5.0 / 5
4480
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱