قاسم پور: با تقسیم كارملی سیاستهای خانواده محور مخالفت كردم به گزارش پارلمان ایران دات کام رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اقدام دولت در جهت تقسیم کارملی سیاستهای خانواده محور اظهار داشت که در رای گیری این مورد مخالفتم را اعلام کردم. به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران در حساب تویتری خود نوشت: «۵ سال از ابلاغ سیاستهای کلی خانواده و ۴ سال از برنامه ششم توسعه می گذرد؛ دولت به تکالیف خود در این عرصه، عمل نکرده است. حال در ایام پایانی، در جلسه ستادملی زن و خانواده تقسیم کارملی سیاستهای خانواده محور به رأی گذاشته می شود! نمایشی از سیاست گفتار درمانی. در جلسه مخالفتم را اعلام کردم.» 1400/04/11 15:45:04 0.0 / 5 1175 تگهای خبر: ابلاغ , برنامه , دولت , مجلس این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند حمله روزنامه نزدیک به قالیباف به نمایندگان تندرو و شیخ قاسمیان باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید صاحبان تریبون از بیان نکات اختلاف برانگیز اجتناب کنند نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۵ بعلاوه ۱ درج دیدگاه