انتقاد میرسلیم از رئیسی به سبب مشورت با مردم! به گزارش پارلمان ایران دات کام ایسنا نوشت: میرسلیم از تصمیم رییس جمهور منتخب برای مشورت با مردم در انتخاب وزرا انتقاد نمود. مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس در توئیتی نوشت: « حسن نیت جناب آقای رئیسی و کمک و مشورت گرفتن از مردم ستودنی است ولی انتخاب وزرا از وظائف اصلی رئیس جمهور است که باید با مشورت خبرگان و اهل تدبیر و رأی اعتماد مجلس انجام گیرد و نه با نظرخواهی عمومی!» گفتنی است که رئیسی در ایام اخیر سامانه ای را برای باخبر شدن از نظرات مردم در تشکیل کابینه و انتخابات وزرا راه اندازی کرده است. 27215 منبع: parlemaniran.com 1400/04/16 12:54:41 0.0 / 5 1355 تگهای خبر: مجلس این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۷ بعلاوه ۲ درج دیدگاه