عضو هیات رئیسه مجلس به نمایندگان:

همه اموال و دارایی تان را در سامانه ثبت كنید، از طلا و جواهر تا دلار و سپرده بانكی

همه اموال و دارایی تان را در سامانه ثبت كنید، از طلا و جواهر تا دلار و سپرده بانكی

به گزارش پارلمان ایران دات كام اعتمادآنلاین نوشت: عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: ثبت اموال مسئولان ضرورتی بود كه باید اتفاق می افتاد و سامانه از فردا برای ثبت اموال نمایندگان مجلس مستقر خواهد شد. نمایندگان می توانند اسناد خودرا بیاورند و در مجلس اموال شان را ثبت كنند یا در منازل شان این كار را انجام دهند و هر چقدر دارایی دارند را باید ثبت كنند.


اكبر رنجبرزاده، نماینده اسدآباد و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینكه ثبت اموال مسئولان سبب ایجاد اعتماد عمومی در كشور می شود، اظهار داشت: درصد بسیار بالایی از مسئولان كشور از سلامت مالی و اقتصادی برخوردار می باشند، اما فساد مالی چند مسئول سبب آزرده خاطر شدن مردم می شود و مردم هم حق دارند. شفافیت اموال مسئولان سبب آرامش جامعه می شود، همین طور اعتماد عمومی كه پشتوانه اصلی نظام است با این مبادرت به كشور برمی گردد.

او افزود: ثبت اموال مسئولان ضرورتی بود كه باید اتفاق می افتاد و سامانه از فردا برای ثبت اموال نمایندگان مجلس مستقر خواهد شد. نمایندگان می توانند اسناد خودرا بیاورند و در مجلس اموال شان را ثبت كنند یا در منازل شان این كار را انجام دهند و هر چقدر دارایی دارند را باید ثبت كنند. ثبت اموال مسئولان بسیار باارزش است و می تواند آرامش را به جامعه برگرداند.

رنجبرزاده در مورد ضعف های قانون ثبت اموال مسئولان اظهار داشت: در ظاهر نمی توان گفت این قانون ضعفی دارد. اموالی همچون طلا و جواهر، سكه، دلار، پول نقد و سپرده های بانكی هم در سامانه دیده شده است و مسئولان باید هر آنچه را دارند در سامانه ثبت كنند. ثبت اموال مسئولان حركت انقلابی بسیار خوبی است و مسئولان باید آماده پوشیدن لباس ایثار و ازخودگذشتگی باشند نه اینكه خدایی ناكرده مردم را فدای خود كنند و در جهت مسابقه تجمیع ثروت پیشگام باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به شكاف طبقاتی میان مردم عراق و نمایندگان مجلس شان اظهار داشت: یكی از گرفتاری های عراق این است كه راه را اشتباه می روند و تفاوت زیادی میان مردم و نمایندگان مجلس شان وجود دارد. قسمتی از مردم عراق هم از این بابت ناراحت هستند. 27215


منبع:

1398/08/13
18:32:45
5.0 / 5
4803
تگهای خبر: قانون , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳