درخواست از دولت برای تسریع در ارئه لایحه همسان سازی حقوق کارکنان دولت

درخواست از دولت برای تسریع در ارئه لایحه همسان سازی حقوق کارکنان دولت

مهر نوشت: نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با مطرح شدن بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، نهاده های دامی گران شده و دولت باید تدابیر لازم را برای کنترل بازار اتخاذ کند.



مسلم صالحی در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۵ دیماه مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، عنوان کرد: از دولت تقاضا دارم هر چه سریعتر لایحه جامع همسان سازی حقوق کارکنان دولت را به مجلس شورای اسلامی عرضه نماید. چون که کارکنان بخش های مختلف کشور گرفتار مشکل معیشتی هستند و با عرضه این لایحه به مجلس میتوان تا حدی مشکلات آنها را برطرف کرد.

وی با تاکید بر لزوم تمدید وام های کشاورزی خاطرنشان کرد: سال قبل کشور ما گرفتار خشکسالی بود و کشاورزان گرفتار مضیقه شدند. قرار بر این بود که وام هایی به کشاورزان داده شود اما بانک کشاورزی، وام در ارتباط با کشاورزان را تمدید نمی کند و این مساله مشکلاتی را برای آنان بوجود آورده است.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با مطرح شدن بحث حذف ارز ترجیحی شاهد می باشیم قیمت نهاده های دامی از هفت هزار تومان به ۱۱ هزار تومان رسیده است. در صورتیکه دولت به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است و مجلس هم این مورد را قبول کند، حتما دولت باید تدابیر لازم را برای کنترل بازار اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید:
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با قیمت مرغ چه می کند؟
چرا قیمت مواد غذایی«عجیب» بالا می رود؟/سفره مردم چقدر کوچک شد؟
نماینده آزادشهر: با کدام منطق سازگار است مردم در تأمین گوشت، مرغ و لبنیات مشکل داشته باشند؟


21217

1400/10/16
23:44:17
0.0 / 5
941
تگهای خبر: دولت , طرح , لایحه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳