جزئیات نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه با حضور قالیباف

جزئیات نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه با حضور قالیباف

به گزارش پارلمان ایران دات کام آنا نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ جزئیاتی از نشست این کمیسیون با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی را شرح داد.



رحیم زارع در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ که شامگاه دوشنبه با حضور محمدباقر قالیباف برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این نشست کارگروه در ارتباط با ارز ترجیحی، گزارش خویش را در جلسه مطرح و رئیس مجلس هم گزارشی از مذاکرات صورت گرفته با رئیس جمهور و مدیران اجرایی کشور را ارائه نمود.
وی افزود: نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق هم در این نشست تاکید داشتند که اولویت مجلس در بودجه، معیشت مردم است و دولت باید طرح اجرایی خویش را به مجلس ارائه نماید.



بیشتر بخوانید:
قالیباف انتقاد بودجه ای رئیسی از مجلس را با انتقاد از دولت پاسخ داد فاش گویی نایب رییس مجلس از علت واقعی حذف ارز ترجیحی هشدار نماینده مجلس درباره توطئه «پوست خربزه» حذف ارز ترجیحی زیر پای رئیسی / می خواهند محرومان را ضد سید محرومان بشورانند

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ اضافه کرد: نمایندگان تاکید داشتند، برای تصمیم گیری ضروری می باشد، مدیران اجرایی مربوط در مجلس حضور پیدا کنند تا مجلس اطمینان حاصل کند که در برنامه ریزی و اجرای این طرح، قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به قیمت شهریور ماه ۱۴۰۰ به دست مردم می رسد.


2121


منبع:

1400/11/05
22:22:20
0.0 / 5
1090
تگهای خبر: برنامه , دولت , طرح , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵