عضو كمیسیون عمران مجلس:

امیکرون در کمین است

امیکرون در کمین است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: انتظار می رود ستاد ملی مقابله با کرونا در اسرع وقت تدابیر لازم برای مواجهه با موج امیکرون را اتخاذ کند.


عضو کمیسیون عمران مجلس رحمت الله فیروزی پوربادی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به آغاز موج ششم کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی، بیان نمود: همان طوری که دولت در حوزه تأمین واکسن و انجام واکسیناسیون عمومی اقدامات شایسته ای انجام داده است، انتظار می رود وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا هم در شرایط جدید که با شیوع سویه جدید کرونا مواجه هستیم تصمیمات منطقی و لازم الاجرایی را در اسرع وقت اتخاذ کند، اگر مقرر است محدودیت هایی اعمال شود نباید دیر اقدام نمود تا بیماری به اوج خود برسد.
ایشان در ادامه اظهار نمود: مردم هم مسئولیت دارند که رعایت پروتکلهای بهداشتی را جدی تلقی کرده و افرادی که واکسن نزده اند در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند. همه بخش ها باید به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا توجه جدی داشته باشند. سویه امیکرون قدرت سرایت بسیار بالایی دارد و می تواند در کوتاه ترین زمان بخش زیادی از جامعه را درگیر کند.
نباید در مورد سویه امیکرون عادی انگاری صورت گیرد نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: برای برقراری آرامش در سطح جامعه و عبور با کمترین خسارت از موج ششم بیماری لازم است که هم مردم و هم دولت به مسئولیت های خود عمل کنند. نباید اجازه داد که عادی انگاری در مورد بیماری در سطح جامعه صورت گیرد چونکه قدرت سرایت بیماری بالاست و باید به پروتکل ها توجه گردد.


 


منبع:

1400/11/13
09:08:59
0.0 / 5
915
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴