تاكید كاتب بر لزوم تسریع در تحویل واحدهای مسكونی شهر جدید ایوانكی

تاكید كاتب بر لزوم تسریع در تحویل واحدهای مسكونی شهر جدید ایوانكی

پارلمان ایران دات كام: ایسنا/سمنان نماینده مردم گرمسار و آرادان خواهان رفع مشكلات پیش آمده در تحویل واحدهای مسكونی شهر جدید ایوانكی شد.


غلامرضا كاتب در جلسه بررسی مسائل و مشكلات شهر جدید ایوان كی كه با حضور مدیر شهر جدید انجام شد اظهاركرد: انتظار می رود مشكلات پیش آمده در تحویل ۳۴۴ واحدمسكونی این شهر جدید رفع گردد.
وی بر ضرورت بهبود زیرساخت های ارتباطی در این شهر جدید تاكید و اشاره كرد: با عنایت به درخواست های مردمی درباب نبود خط تلفن ثابت در شهر جدید ایوان كی، این نارسایی ها باید سریعا مرتفع شود.
این نماینده مردم از پیشرفت بیشتر از ۷۵ درصدی مدرسه شهر جدید ایوانكی آگاهی داد و اظهار داشت: با عنایت به نیاز جدی این شهر به فضای آموزشی باید ضمن تكمیل پروژه هرچه سریعتر اقدامات نهایی همچون ستاندن انشعابات آب، برق و گاز این مدرسه صورت گیرد.
رئیس فراكسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بالای اقتصادی این شهر جدید اظهار داشت: برگزاری یك همایش سرمایه گذاری با هدف جذب سرمایه گذاران در دستور كار مسئولان شهر جدید ایوان كی قرار گرفته است.
كاتب همین طور با اشاره به نیازهای روزمره شهروندان این شهر بر ضرورت تسریع در تحویل ساختمان پایگاه بهداشت، كلانتری شهر جدید، فضاهای آموزشی و واحدهای تجاری و... این شهر جدید اصرار كرد.
وی اشاره كرد: مسئولان باید تلاش بیشتری در امتداد تامین نیازها و ایجاد برخی زیرساخت ها در این شهر جدید انجام دهند.
نماینده گرمسار و آرادان همین طور در جمع اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه شهید اندرزگو آرادان اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان مدرسه مظهر و نماد همكاری دو نهاد مهم خانه و مدرسه هستند.
وی اشاره كرد: فعالیت مجزای هر یك از دو كانون خانه و مدرسه به تنهایی نتیجه موفقیت آمیزی به همراه نخواهد داشت بلكه باید بعنوان یك مركز و یك نهاد تعلیماتی و تربیتی با همراهی و همفكری همدیگر برای رفع مشكلات مدرسه گام بردارند.
رئیس فراكسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی افزود: رابطه خانه و مدرسه تعاملی دو سویه است و برای بهره برداری بیشتر از این ظرفیت هر دو نهاد تربیتی باید به نقش خود عمل ‏كنند تا تعلیم و تربیت ثمربخش تر باشد.



1398/08/23
10:15:15
5.0 / 5
4682
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳