تندروها زیربار حرف هیات رئیسه مجلس هم نمی روند

تندروها زیربار حرف هیات رئیسه مجلس هم نمی روند

ایرنا نوشت: دبیر کمیسیون مشترک پشتیبانی از کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: بررسی این طرح هنوز در دستور کار کمیسیون مشترک قرار دارد و به صحن مجلس ارسال نشده است.



مهرداد ویس کرمی اظهار داشت: بر مبنای اصل ۸۵ قانون اساسی طرح پشتیبانی از کاربران در فضای مجازی به کمیسیون مشترک ارجاع شده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس افزود: یک مرتبه برخی از نمایندگان تلاش کردند که بررسی این طرح به صحن علنی ارجاع شود اما نتوانستند، چونکه طبق آئین نامه تصمیم گیری در این خصوص باید در صحن علنی مجلس صورت گیرد.

دبیر کمیسیون مشترک پشتیبانی از کاربران در فضای مجازی عنوان کرد: طرح حمایت همچنان در دستور کار کمیسیون مشترک قرار دارد و تعیین تکلیف این طرح در اختیار این کمیسیون قرار دارد.



بیشتر بخوانید:

تندروها بابت اقدامات ضدملی خود بازخواست خواهند شد؟ / هیات رئیسه مجلس مصوبه طرح صیانت را باطل کرد
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم به منتقدان طرح صیانت پیوست

پیش از این سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به نشست امروز هیئت رئیسه مجلس گفت در جلسه امروز، اعضای هیئت رئیسه نظر اداره قوانین درباره رای گیری در مورد طرح پشتیبانی از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک را پذیرفتند.

وی اظهار داشته بود: طبق نظر اداره قوانین روال قانونی درباره رای گیری در مورد طرح پشتیبانی از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک طی نشده است.





۲۱۲۱۷


منبع:

1400/12/06
20:42:13
0.0 / 5
355
تگهای خبر: طرح , قانون , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵