موسوی:

تنها ماندن اوکراین در مقابل روسیه عبرت غرب گرایان است

تنها ماندن اوکراین در مقابل روسیه عبرت غرب گرایان است

به گزارش پارلمان ایران دات کام یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اشاره به حمله اخیر روسیه به اوکراین اظهار داشت: تنها ماندن اوکراین در مقابل روسیه عبرت کسانی است که دنبال غرب بودند و اروپا و آمریکا را بهشت خود می دانستند.


به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از ایسنا، سیدعلی موسوی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری در مورد تنظیم روابط سیاست خارجی کشور اظهار داشت: تحرکات دیپلماسی وزارت امور خارجه در مبحث اوکراین مناسب نمی باشد. تحرکات دیپلماسی کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان در این عرصه به نحو احسن انجام می شود. آنها امتیازات لازم را در این عرصه کسب کرده اند. وزارت خارجه هم باید تحرکات لازم را در این عرصه داشته باشد.
این عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: جملات معروف آمریکایی ها و اروپایی ها در مبحث اوکراین این است که در مقابل حمله روسیه در کنار اوکراین هستیم، اوکراین را به عضویت ناتو درخواهیم آورد ولی رئیس جمهور اوکراین اظهار داشت که اروپا و آمریکا آنها را در مقابل روسیه تنها گذاشته اند. این عبرت کسانی است که دنبال غرب بودند و اروپا و آمریکا را بهشت خود می دانستند. این ندا و طنین رهبر معظم انقلاب است که به غرب و اروپا و آمریکا اعتماد نکنید. مذاکره کنندگان به این مورد توجه نمایند و به غرب اعتماد نکنند.




منبع:

1400/12/07
20:09:49
0.0 / 5
769
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳