حمله به روحانیون در حرم رضوی نماینده شازند در مجلس خواهان اخراج مهاجران افغانستانی از ایران شد. به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی بیغش نماینده شازند درمجلس شورای اسلامی، در واکنش به حمله به روحانیون در حرم رضوی در توئیتی نوشت: حمله گستاخانه تبعه افغانی به سه روحانی در رصحن حرم مطهر امام رضا(ع) نشان از اتفاقات ناخوشایند توسط مهاجرین بی هویت افغانی برای کشور در آینده دارد. پشتیبانی از طالبان منفور لکه ننگی برای ماست. تا دیر نشده بایدهمه اینها را بدون هیچ دفع الوقتی از کشور اخراج کرد. فقط استان تهران بوسیله ی یک میلیون و ششصد هزار افغانی محاصره شده است. بیشتر بخوانید: حمله به روحانیون در حرم رضوی قالیباف: هوشیار باشیم حمله به روحانیون در حرم رضوی اخطار سیدعباس صالحی: مراقب موج سازان و موج سواران باشیم ۲۱۲۱۷ منبع: پارلمان ایران دات كام 1401/01/18 12:37:49 0.0 / 5 706 تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب پارلمان را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بالاتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند باز شدن اینترنت فتح الفتوح نیست حق مسلم مردم بود، بیخود سر مردم منت نگذارید روایت رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن تشکیل کمیته ویژه برای پیگیری تحولات لبنان در مجلس نظرات بینندگان پارلمان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۴ درج دیدگاه