اولویت های مجلس یازدهم از نگاه یك نماینده فعلی

اولویت های مجلس یازدهم از نگاه یك نماینده فعلی

به گزارش پارلمان ایران دات كام نماینده الیگودرز پس از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم بر ثبات اقتصادی و توجه به معیشت مردم و اصلاح ساختار بودجه بعنوان اولویت مجلس یازدهم تاكید نمود.


به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، محمد خدابخشی بعد از ثبت نام برای انتخابات مجلس در وزارت كشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دغدغه اصلی مردم ثبات اقتصادی می باشد و این نبود ثبات برای مردم نگران كننده است البته از تیم اقتصادی دولت انتظار می رود كه بهتر عمل كند ولی ما نمایندگان مجلس هم باید به این نگرانی ها دقت كنیم.
وی ادامه داد: ثبات اقتصادی و توجه به معیشت مردم و اصلاح ساختار بودجه باید در مجلس یازدهم مورد توجه باشد و بودجه را متناسب با شرایط كشور تنظیم نماییم.
این نماینده مجلس در پاسخ به پرسشی درباره هزینه های انتخاباتی اش مدعی شد: من در دوره گذشته در كل كشور كمترین هزینه انتخاباتی را داشتم و جایی كه شام و ناهار در كار باشد وارد نمی شوم. پیش از این هم در جلسات معرفی خودم در انتخابات فقط چایی صرف می شد.
خدابخشی در پاسخ به این پرسش كه چه نمره ای به عملكرد خود در چهارسال گذشته می دهد، اظهار نمود: نمره را باید مردم بدهند و با عنایت به شرایط تحریم كارهایم نسبتاً خوب بوده است.



1398/09/11
22:56:31
5.0 / 5
4882
تگهای خبر: دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳