جاسمی:

سفر رئیس جمهور به ژاپن نشان دهنده تمایل ایران برای توسعه روابط است

سفر رئیس جمهور به ژاپن نشان دهنده تمایل ایران برای توسعه روابط است

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو هیأت رئیسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت كه پیام سفر رئیس جمهور به مالزی بدان معناست كه ایران به دنبال تعامل و ارتباط با كشورهای دنیاست.


قاسم جاسمی در گفتگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به ژاپن و مالزی اظهار نمود: به لطف خدا و پشتیبانی مردم و فعالیت دستگاه دیپلماسی شرایط ما در سطح بسیار خوبی است. ما از رئیس جمهور گرفته تا وزارت خارجه و حتی دیپلماسی اقتصادی در میان كشورهای دنیا فعال هستیم. نمونه اخیر آن سفر رئیس جمهور به ژاپن آن هم بنا به دعوت نخست وزیر این كشور است. ما زنده و سرافراز و سربلندیم و كشورهای دنیا به ما نیاز دارند.
وی تصریح كرد: در این بین بطور قطع در این سفر مبحث واسطه گری ژاپن برای باز شدن باب مذاكره آمریكا با ایران اتفاق نخواهد افتاد چون آمریكایی ها بدعهد و بدپیمان هستند و خویش را در برجام نشان دادند. اگر آنها دنبال توافق هستند باید به برجام برگردند.
جاسمی در انتها اظهار نمود: این سفر نشان داده است كه ما با كشورهای دنیا تعامل و ارتباط داریم و می خواهیم ارتباطمان در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی گسترش پیدا كند.



1398/09/29
20:40:43
5.0 / 5
4609
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳