بنیادی:

نمایندگان سناریوهای مختلفی برای بنزین در سال آینده دارند

نمایندگان سناریوهای مختلفی برای بنزین در سال آینده دارند

پارلمان ایران دات كام: یك عضو هیات رییسه كمیسیون تلفیق بودجه لایحه سال 99 اظهار داشت كه نمایندگان سناریوهای مختلفی درباره ی بنزین در سال آینده دارند و به دنبال این هستند كه این وضع را به عدالت نزدیك تر كنند.


بهروز بنیادی در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: مجلس این اختیار را دارد كه به هر مسئله ای ورود پیدا كند. در جریان بررسی بودجه سال آینده هم نظرات و پیشنهادات نمایندگان در كمیسیون تلفیق و صحن مجلس مطرح خواهد شد.
وی ادامه داد: یكی از نكاتی كه در ذهن نمایندگان وجود دارد این است كه چطور می توان وضعیت بنزین را به نحو بهتری مدیریت كرد؛ اما این كه مصوبه جدیدی در اینباره وجود داشته باشد یا نه هنوز نمی توان در اینباره به صورت قطعی اظهار نظر كرد.
بنیادی با اشاره به اینكه در لایحه پیشنهادی دولت مبحث مربوط به هدفمندی و حامل های انرژی به صورت اعداد كلی آمده، خاطرنشان كرد: ما هنوز وارد بررسی تبصره های بودجه در بحث حامل های انرژی نشده ایم اما به محض ورود به جزئیات موضوع، نظرات مختلف همكاران در اینباره عرضه می شود.
عضو هیات رییسه كمیسیون تلفیق تصریح كرد: نمایندگان سناریوهای مختلفی درباره ی بنزین دارند كه در محافل چند نفره مطرح است، همگی آنها به دنبال این هستند كه چطور می شود این مورد را به عدالت نزدیكتر كرد. هم اكنون درآمد ناشی از افزایش قیمت بنزین برای پشتیبانی از اقشار صدمه پذیر اختصاص می یابد اما در این بین خانوارهایی هم هستند كه از این وضعیت ناراضی هستند.
او در آخر اظهار داشت: كمیسیون تلفیق حتی اگر قیمت بنزین را در سال آینده تغییر ندهد این اختیار را دارد كه در جریان بررسی بودجه نحوه مصرف درآمد ناشی از اجرای این طرح را به عدالت نزدیك تر كند.




منبع:

1398/10/08
11:05:36
5.0 / 5
4789
تگهای خبر: دولت , طرح , لایحه , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱