انتقام سخت،

تابش: موشك باران پایگاه عین الاسد دفاع از خود بود

تابش: موشك باران پایگاه عین الاسد دفاع از خود بود

به گزارش پارلمان ایران دات كام نایب رئیس فراكسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت كه اقدام ایران در موشك باران پایگاه آمریكایی عین الاسد یك اقدام جنگجویانه نبوده بلكه دفاع ایران در مقابل به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود.


محمدرضا تابش در گفتگو با ایسنا درباره موشك باران پایگاه هوایی عین الاسد آمریكا توسط ایران، اظهار داشت: این عملیات مورد انتظار ملت ایران و مطالبه ای بود كه افكار عمومی داشتند؛ گرچه جبران آن ضایعه خسارت بار نیست ولی قدرت و توانمندی ایران را نشان داده است و تحقق وعده مسؤلان امر است كه گفتند انتقام سختی خواهند گرفت.
وی ادامه داد: جالب اینجاست كه پایگاهی مورد هدف قرار گرفته كه از آن عملیات نظامی ضد سردار سلیمانی و همرزمانش انجام شده بود و ایران آنجا را مورد هدف قرار داد. ایران علاوه بر اینكه ضرب شستی نشان داد و افكار عمومی را تا حدی اقناع كرد، توانمندی خویش را به رخ كشید و نشان داد كه تا چه حد از نظر نظامی، توانایی دارد.
این نماینده مجلس با اشاره به اینكه این اقدام منطبق با موازین بین المللی و بند ۵۱ منشور ملل متحد است، افزود: ما از خودمان دفاع كردیم، بارها مسئولین ما اعلام نمودند كه آغاز كننده جنگ نیستیم ولی با تمام قدرت از خود دفاع می نماییم. این اقدام هم جنگجویانه نبود بلكه دفاع بود.
تابش در انتها افزود: مقدمات خروج آمریكا از منطقه با مصوبه مجلس عراق فراهم گردید، به نظر می آید آمریكایی ها خودشان هم فضا را برای ماندن مناسب نمی دانند، امیدواریم این درس عبرتی باشد كه ماندگاری در منطقه با عنایت به اقدامات تروریستی برایشان خسارت بار باشد.



1398/10/18
18:59:31
5.0 / 5
5022
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳