انتقام سخت،

كمالی پور: راه ما تا اختتام زدودن رد پای آمریكا از منطقه ادامه دارد

كمالی پور: راه ما تا اختتام زدودن رد پای آمریكا از منطقه ادامه دارد

پارلمان ایران دات كام: نایب رئیس كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این كه اقدام موشكی اخیر سپاه مطمئنا آغاز راه ما برای خروج آمریكا از منطقه است اشاره كرد: راه ما تا اختتام زدودن رد پای آمریكایی ها و ایادی آن از منطقه ادامه خواهد داشت.


یحیی كمالی پور در گفت و گو با ایسنا، ضمن تسلیت به مناسب شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی از سپاه پاسداران به سبب موشك باران پایگاه آمریكایی در عراق تشكر كرد و اظهار داشت: همانطور كه مقام معظم رهبری بر موضوع انتقام به دنبال به شهادت رساندن سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی تاكید نمودند مردم نیز به تبعیت از فرمایش ایشان خواهان انتقام خون این شهدای بزرگوار شدند و پیش از این كه پیكر مطهر سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی به خاك سپرده شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی مقتدرانه حملات موشكی خودرا به مواضع آمریكا در منطقه شروع كرد كه این سرآغاز یك حركت در جهت انتقام خون این سردار سرافراز و هزاران خون دیگری است كه به ناحق توسط این جنایتكاران ریخته شده است.
وی افزود: ان شاءالله نتیجه این اقدامات خروج آمریكا و ایادی آنها از منطقه خواهد بود. مطمئنا این آغاز راه است ما تازه با این اقدام راه خودرا آغاز كردیم و راه ما تا اختتام زدودن رد پای آمریكا و ایادی آن از منطقه ادامه دارد و ما از مواضع خود در این خصوص كوتاه نمی آییم. این شاید تنها مرهمی بر آلام مردم ایران باشد كه این انتقام به حذف آمریكا و ایادی آن در منطقه منجر شود.
نایب رئیس كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: از نظر حقوق بین الملل هر كشوری كه خاك و امكانات اش را در اختیار كشوری متخاصم قرار دهد خودش نیز متخاصم محسوب شده و این حق برای كشور مدافع وجود دارد كه بتواند با آن كشور مبدا برخورد كند. همانگونه كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام نمود تمام پایگاه های نظامی آمریكا و كشورهایی كه اجازه دهند كه این پایگاه ها مقابل مواضع ایران اقدامی كنند در تیررس موشكی سپاه و نیروهای مسلح قرار دارند، بدین سبب هر كشوری كه بخواهد خاكش را در اختیار آمریكایی ها مقابل ما قرار دهد همان برخوردی كه با آمریكا بشود با آن نیز خواهد شد.



1398/10/19
23:33:45
5.0 / 5
4682
تگهای خبر: رهبری , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳