فوت نماینده بوشهر حقیقت ندارد

فوت نماینده بوشهر حقیقت ندارد

به گزارش پارلمان ایران دات كام ایسنا/بوشهر از بامداد امروز اخباری در خصوص ˮفوت نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلمˮ در فضای مجازی و بعضی از رسانه های محلی منتشر گردید كه طی تماس با دفتر این نماینده جویای حال وی شدیم.


مسئول دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن تكذیب این خبر اظهار داشت: متاسفانه از بامداد امروز تماسهای گوناگونی از جانب ادارات، و افراد داشته ایم، آقای خدری حالا تهران هستند و حالشان خوب است.
روابط عمومی این نماینده در پیامی به ایسنا نوشته است: "صبح امروز خبری در خصوص ایست قلبی و درگذشت دكتر عبدالحمید خدری نماینده محترم مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در فضای مجازی انتشار یافته است. متاسفانه چرا برخی برای دیده شدن چنین شایعاتی را دامن می زنند. مگر نشر خبر تلخی مثل مرگ درباره یك نفر چقدر اهمیت دارد كه اینطور با عجله و بدون ذكر منبع سبب نگرانی مردم می شوند، ضمن تكذیب خبر فوق به اطلاع عموم شهروندان عزیز می رسانیم كه دكتر عبدالحمید خدری در صحت و سلامت كامل به سر می برند."
همچنین در اطلاعیه ای كه مشاور رسانه ای نماینده بوشهر به رسانه ها ارسال كرده آمده است: "این اخبار از اساس كذب بوده و به دور از اخلاق و انسانیت است."
به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری، نماینده فعلی مردم بوشهر، گناوه و دیلم بوده كه برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی هم كاندید شده است.



1398/10/21
14:41:22
5.0 / 5
4630
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲