با اشاره به بیانات اخیر رهبری

لاهوتی: بهترین مقابله با دشمن در روزهای انتخابات صورت می گیرد

لاهوتی: بهترین مقابله با دشمن در روزهای انتخابات صورت می گیرد

به گزارش پارلمان ایران دات كام سخنگوی فراكسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه «بهترین مقابله با دشمن در روزهای انتخابات صورت می گیرد»، اظهار داشت: جریانات سیاسی باید در جهت خنثی كردن توطئه های دشمن مردم را به مشاركت در انتخابات تشویق كنند.


مهرداد لاهوتی در گفتگو با ایسنا با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت: تجربه نشان داده راهی جز مقاومت وجود ندارد، البته راه مذاكره هم بسته نشده ولی ما پیش از این مسیر مذاكره را طی كردیم اما طرف مقابل ما پایبند مذاكره نبود و ما برهم زننده مذاكره بودیم.
وی ادامه داد: در ادامه راه شرطی كه ایران گذاشته بهترین شرط است، چه تضمینی است كه ما مذاكرات را ادامه بدهیم و آنها همه چیز را به هم نریزند؟ آنها باید اول صداقت خویش را ثابت كنند و به تعهداتشان عمل كنند نه اینكه هر روز تحریم ها را تشدید كنند و بعد بگویند ما آماده مذاكره هستیم.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور سردار سلیمانی از جانب آمریكا افزود: آنها از سویی فاجعه عظیم شهادت سردار سلیمانی را به وجود می آورند و از جانب دیگر می گویند آماده مذاكره هستیم، دشمنی آمریكایی ها دشمنی كینه ای است، ما با دشمنی روبرو می باشیم كه حكومت جمهوری اسلامی را قبول ندارد و به دنبال براندازی آن است چون كه تأثیر جمهوری اسلامی را در كشورهای منطقه می بیند و از آن عصبانی است.
لاهوتی با اشاره به اینكه «دنیا امروز در آستانه یك تحول است»، اظهار داشت: آزادی خواستار دنیا ترور سردار سلیمانی را زشت و كثیف می دانند، دنیای امروز با دنیای پنج سال قبل متفاوت می باشد، آمریكا هم باید از این توهم بیرون برود.
سخنگوی فراكسیون مستقلین مجلس خاطرنشان كرد: اصلاح ساختار اقتصادی در كشور به خودی خود و با عنایت به تغییراتی كه در حوزه فروش نفت داشتیم در حال انجام می باشد، ما باید خویش را قوی تر نماییم و بپذیریم كه راهی جز مقاومت نداریم و این برای ما اجتناب ناپذیر است. بنابراین باید دست به دست هم بدهیم و ساختاری برای مقاومت ایجاد نماییم.
ایشان در ادامه افزود: بهترین راه مقابله با دشمن در روزهای انتخابات است چونكه همه آنها به دنبال این هستند كه این پیام را بدهند كه مردم ما به نظام خوش بین نیستند در صورتی كه مردم نظام و حاكمیت را دوست دارند.
لاهوتی در انتها تصریح كرد: جریانات سیاسی رسالت مهمی در این ایام دارند و باید برای افزایش آمار مشاركت و تشویق مردم به مشاركت در انتخابات در جهت خنثی كردن توطئه های دشمن اقدام نمایند.



1398/10/28
14:48:23
5.0 / 5
4640
تگهای خبر: رهبری , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱