بروجردی: تغییر بولتون نشان دهنده شكست سیاست های تندروانه ترامپ ضد ایران است

بروجردی: تغییر بولتون نشان دهنده شكست سیاست های تندروانه ترامپ ضد ایران است

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت كه تغییر بولتون نشان دهنده شكست سیاست های تندروانه ترامپ ضد جمهوری اسلامی ایران و همینطور شكستی برای رژیم صهیونیستی به حساب می آید.


علاء الدین بروجردی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به بركناری جان بولتون اظهار داشت: این تغییر حكایت از شكست سیاست های تندروانه ترامپ ضد جمهوری اسلامی ایران دارد كه مشخص شد تندروی ها و فشارها و جوسازی ها سودی نخواهد داشت.
وی افزود: از طرفی جان بولتون مهره نتانیاهو و عامل اسرائیل بود بنابراین بركناری او عملا شكستی برای رژیم صهیونیستی و سیاست هایش ضد فشار بر ایران به حساب می آید، مجموعه سیاست هایی كه توفیق نداشته است. البته كه ترامپ از آغاز روی كار آمدنش گرفتار یك آشفتگی در تصمیم گیری هایش بوده است بنابراین با اغلب كشورهای دنیا با مشكل روبرو شده است.
این عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح كرد: تغییر بولتون به معنای تغییر سیاست های آمریكا نسبت به جمهوری اسلامی ایران نیست البته تا زمانی كه ترامپ به برجام برنگردد و تحریم ها را لغو نكند ما هم هیچ نیم نگاه مثبتی به آمریكا نخواهیم داشت.




منبع:

1398/06/24
16:55:57
5.0 / 5
4509
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳