جاسمی: بركناری بولتون هیچ تاثیری بر ایران نخواهد داشت

جاسمی: بركناری بولتون هیچ تاثیری بر ایران نخواهد داشت

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو هیات رئیسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بركناری جان بولتون را تاكتیك ترامپ دانست و تصریح كرد كه بركناری مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریكا تاثیر خاصی بر ایران نخواهد داشت.


قاسم جاسمی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به بركناری جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریكا اظهار نمود: این كار یك تاكتیك از جانب ترامپ است چون بولتون در تصمیماتش بیش از اندازه افراط داشت كه حتی سبب نارضایتی و ناراحتی ترامپ شده بود. افراط گرایی او محدود به ایران نمی شد كه در خیلی از كشورها هم نمود كرد و سبب برهم خوردن روابط آمریكا با خیلی از كشورها شد.
وی افزود: در این بین برخی سیاسیون ایران معتقدند كه ترامپ با بركناری بولتون زمینه مذاكره با ایران را فراهم نموده كه این درست نیست چون آنها دنبال اهداف و منافع خاص خود یعنی برجام ۲ و ۳ هستند حال این كه اعتماد كردن و آشتی با گرگ یك خطر استراتژیك است.
این عضو هیات رئیسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع بندی اظهار نمود: هیچ اتفاق خاصی با بركناری بولتون درباره اعمال فشار به ایران رخ نمی دهد، آنها كار خویش را انجام می دهند البته كه ما هم اقدامات خویش را تا زمانی كه تحریم ها برداشته نشود انجام خواهیم داد.



1398/06/25
13:21:40
5.0 / 5
4678
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵