تبلیغات كاندیداها توسط بهزیستی ممنوع

تبلیغات كاندیداها توسط بهزیستی ممنوع

به گزارش پارلمان ایران دات كام رئیس سازمان بهزیستی كشور تصریح كرد كه هرگونه ورود سازمان بهزیستی و بخش های تابعه آن، له یا ضد هر كاندیدایی در هر جناح و دسته ای «ممنوع» است.


به گزارش پارلمان ایران دات كام به نقل از ایسنا، وحید قبادی دانا در مورد ممنوعیت استفاده تبلیغاتی كاندیداهای مجلس شورای اسلامی از سازمان بهزیستی اظهار داشت: حدود ۱۰ ماه پیش نخستین بخشنامه را در این خصوص به تمام دفاتر بهزیستی سراسر كشور و مراكز استان ها ابلاغ كردیم. بدین سان هرگونه ورود سازمان بهزیستی و بخش های تابعه آن، له یا ضد هر كاندیدایی در هر جناح و دسته ای ممنوع می باشد.
وی ادامه داد: همینطور در صورت مشاهده هر مورد از چنین فعالیتهایی با افراد خاطب برخورد صورت می گیرد و افراد به شورای تخلفات اداری معرفی می گردند.
رئیس سازمان بهزیستی كشور در ادامه خاطرنشان كرد: علاوه بر این دو بار دیگر هم این بخشنامه ارسال شده و آخرین بار هم در ماه اخیر این بخشنامه باردیگر ارسال شد كه اگر هرگونه حمایت و فعالیت انتخاباتی از جانب سازمان بهزیستی صورت بگیرد با این موارد برخورد می نماییم. البته همه همكاران، پرسنل و مدیران سازمان بهزیستی با شور و توان در انتخابات شركت می كنند.
قبادی دانا در مورد طرح مجلس برای تلفیق بسته معیشتی و یارانه نقدی هم اظهار نمود: در این خصوص هم موضع خاصی نداریم چونكه سازمان بهزیستی بخشی از دولت تلقی می شود و تابع بودجه پیشنهادی دولت می باشد. همه ملزم به آن چیزی هستیم كه مصوبه نهایی مجلس است كه پس از تایید شورای نگهبان بودجه سال آینده بهزیستی خواهد بود.



1398/11/27
22:54:26
5.0 / 5
4770
تگهای خبر: ابلاغ , دولت , طرح , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳