نایب رئیس كمیسیون عمران:

همراهی مردم در مقابله با كرونا لازم است

همراهی مردم در مقابله با كرونا لازم است

پارلمان ایران دات كام: نایب رییس كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اشاره كرد: مردم باید نسبت به ویروس كرونا آگاه باشند و مراقبت های دقیق و پیشگیرانه ای به عمل آورند چونكه تنها راه مقابله با این ویروس، فعلا پیشگیری است.


سید ابوالفضل موسوی در گفت و گو با ایسنا، با تاكید بر لزوم تمركز تمام دستگاه ها برای جلوگیری از گسترش ویروس كرونا، بیان كرد: یكی از مسائل حائز اهمیت در شرایط كنونی كنترل ویروس كرونا است. برای كنترل این ویروس همراهی مردم لازم است و اساسا دولت به تنهایی نمی تواند این ویروس را مدیریت كند.
ایشان سپس اظهار نمود: امروز باید به سرعت از انتخابات عبور نماییم و آنچه كه باید در اولویت تمام دستگاه ها باشد مدیریت ویروس كرونا است وگرنه ضربه اقتصادی و روحی سنگینی به كشور وارد خواهد شد.
نایب رییس كمیسیون عمران مجلس اشاره كرد: جلسات مجلس از روز دوشنبه جهت بررسی بودجه در سه شیفت برگزار می شود و عملا فرصتی برای برگزاری جلسات كمیسیون ها نیست اما كمیسیون عمران می كوشد تا نشستی را با مسئولان مربوط در حوزه حمل و نقل عمومی برای برررسی اقدامات انجام شده برای مقابله با گسترش این ویروس برگزار كند.
نماینده مردم یزد در مجلس اشاره كرد: مردم باید نسبت به این ویروس آگاه باشند و مراقبت های دقیق و پیشگیرانه ای به عمل آید. یكی از مهم ترین سفارش ها به مردم در شرایط كنونی خودداری از سفرهای نوروزی است. این ویروس به سرعت منتقل می شود و تنها راه مقابله با آن فعلا پیشگیری است.
این عضو فراكسیون امید مجلس در ادامه اشاره كرد: حتی الامكان مردم باید از مسافرت های غیر ضروری پرهیز كرده و در شرایط خاص نیز از وسایل شخصی استفاده كنند.
وی اظهار داشت: واقعیت این است كه این ویروس حالا به شهرهای مختلف كشور رسیده است. در شهرهایی كه هنوز از این ویروس مصون مانده اند باید اقداماتی برای جلوگیری از ورود این ویروس صورت گیرد.
موسوی اضافه كرد: برخی از كشورها مرزهای خودرا با ایران بسته اند و عملا مسافرت های خارجی به حداقل خواهد رسید. ما باید با برنامه ریزی صحیح مقابله با این ویروس را در داخل كشور مدیریت نماییم.




منبع:

1398/12/04
13:40:10
5.0 / 5
4244
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱