نامه كمیسیون های آموزش و بهداشت مجلس برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا آخر سال

نامه كمیسیون های آموزش و بهداشت مجلس برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا آخر سال

پارلمان ایران دات كام: رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقرر است دو كمیسیون بهداشت و آموزش مجلس در نامه ای به رئیس مجلس پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا آخر سال را اعلام كنند.


علی نوبخت حقیقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: كمیسیون بهداشت و درمان مجلس و كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقرر است در چارچوب نامه ای، نظر علمی شان را به رئیس مجلس درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا آخر سال جهت جلوگیری از شیوع ویروس كرونا اعلام كنند.
وی افزود: اعتقاد ما بر این است كه مدارس و دانشگاه ها تا آخر سال تعطیل شوند، البته این نظر علمی است و ما تنها در چارچوب پیشنهاد مطرح می نماییم چون موضوع تنها مربوط به نظرات پزشكی نیست و بار اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی دارد. كما این كه به استانها هم گفته شده در صورت وجود موارد مثبت از مبتلاشدن به كرونا ویروس آنرا به اطلاع ستاد اصلی در مركز داده و برای تعطیلی مدارس و دانشگاه ها اجازه بگیرند.
بتازگی هم برخی از اعضای كمیسیون آموزش در چارچوب مصاحبه و یا توییت هایی خواهان تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای مقابله با شیوع ویروس كرونا و ضد عفونی كردن و آموزش های لازم شده بودند.



1398/12/05
23:21:03
5.0 / 5
4263
تگهای خبر: طرح , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵