یك عضو فراكسیون ولایی مجلس:

مطالبه مردم از مجلس یازدهم، پیگیری دغدغه های رهبری است

مطالبه مردم از مجلس یازدهم، پیگیری دغدغه های رهبری است

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو فراكسیون ولایی مجلس دهم با اشاره به اینكه «بی شك مجلس یازدهم بسیار قویتر از مجلس دهم خواهد بود» اظهار داشت: مردم از نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می خواهند كه دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه تولید و اشتغال را جدی تر دنبال كنند.


سید راضی نوری در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش كه توقع مردم از مجلس یازدهم چیست؟ اظهار داشت: خوشبختانه تركیب مجلس یازدهم، اصولگرا است. به همین جهت، دغدغه مقام معظم رهبری كه عموما بحث تولید و اشتغال هست، مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت. مردم از نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می خواهند كه همین دغدغه ها را جدی تر دنبال كنند. نامزدهایی كه تابحال به دوره یازدهم مجلس راه پیدا كرده اند، عموما چهره های اقتصادی هستند پس باید مفاد اصلی اقتصاد مقاومتی را در دستور كار قرار دهند.
این عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس اضافه كرد: ما در زمینه های علمی، تكنولوژی، هسته ای و پزشكی قدرتمند هستیم. مسئله اصلی كشور و مردم ما، اقتصاد است. تمام بودجه ما برمبنای نفت بسته می شود و این مهم موجب فشار به مردم و نظام شده است. مجلس می تواند در این روند مداخله كرده و مشكلات مردم را حل كند. مسائل فرهنگی هم جزء دغدغه های خاص مقام معظم رهبری است كه مجلس یازدهم اصولگرا با در رأس امور قرار دادن خود، می تواند نگاه خودرا به خارج كشور كمتر كرده و قوی عمل كند.
نماینده مردم شوش در مجلس دهم درانتها اظهار نمود: از آنجائیكه بیشتر چهره ها انقلابی و اصولگرا بوده و در مسائل كارشناسی خبره هستند، بی گمان مجلس یازدهم بسیار قویتر از مجلس دهم خواهد بود. ان شاءالله كه می توانند مشكلات كشور را حل كنند.




منبع:

1398/12/08
14:45:49
5.0 / 5
3960
تگهای خبر: رهبری , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵