یك عضو هیئت رئیسه فراكسیون تولید و اشتغال:

با عنایت به شیوع كرونا، دولت از تولیدكنندگان حمایت كند

با عنایت به شیوع كرونا، دولت از تولیدكنندگان حمایت كند

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو هیئت رئیسه فراكسیون تولید و اشتغال مجلس تصریح كرد: با عنایت به وضعیت بازار به علت شیوع كرونا باید دولت از تولیدكنندگان و كسبه حمایت كند.


عباسعلی پوربافرانی در گفتگو با ایسنا با تاكید بر ضرورت توجه به مشاغل و تولیدكنندگان در شرایط فعلی كه كرونا در كشور شیوع پیدا كرده، اظهار داشت: باید تبعات شیوع كرونا در حوزه های مختلف سلامت، اقتصاد، تولید، فرهنگ و سایر حوزه ها بررسی شود كه مهم ترین بخش مشكلات بوجود آمده برای اقتصاد كشور و تولیدكنندگان است.
وی افزود: با شیوع كرونا مشكلاتی برای تولیدكنندگان، كسبه و فروشندگان بوجود آمد كه لازم است دولت از آنها حمایت كند كه همچون آن دادن تسهیلات و تعویق سررسید وام هاست كه در اینباره تصمیماتی گرفته شده است.
این نماینده مجلس بررسی ابعاد تأثیر كرونا بر بازار كار را ضروری خواند و اضافه كرد: به هر حال با شروع كرونا بازار وضعیت مناسبی ندارد و امكان دارد این وضعیت تا یكی دو ماه دیگر هم ادامه داشته باشد، ازاین رو پشتیبانی از تولیدكنندگان و صنوف مختلف امری ضروریست.
پوربافرانی با تاكید بر اینكه «دولت از توجه به تولیدكنندگان كوچك و بزرگ غافل نشود»، اظهار داشت: با بروز بحران باید تمام ابعاد آن دیده شود. متولی سلامت مردم وزارت بهداشت است كه اقداماتش را برای مقابله با كرونا انجام می دهد اما در حوزه های دیگر به خصوص بخش اقتصادی باید وزارت اقتصاد، كار و صنعت معدن و تجارت به وظایف خود عمل كنند نه اینكه همه كارها بر عهده وزارت بهداشت باشد.



1398/12/14
13:30:58
5.0 / 5
3863
تگهای خبر: دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵