برزگر:

واكسن كرونا ماندن در خانه است

واكسن كرونا ماندن در خانه است

به گزارش پارلمان ایران دات كام یك عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه «ماندن در خانه بهترین راه برای جلوگیری از مبتلاشدن به كرونا است» اظهار داشت: واكسن بیماری كرونا ماندن در خانه است.


شهروز برزگر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینكه «كرونا ویروسی بسیار هوشمند است» گفت: این ویروس با انتقال به فرد دیگر حالت جهشی پیدا كرده و ساختار آن هم با سایر ویروس ها متفاوت می باشد. امروز زنگ خطر زده شده یعنی باید تردد به شهرها بویژه از شهرهای آلوده كنترل شود و قرنطینه صورت گیرد نه اینكه مردم به شهرهای دیگر سفر كرده و ویروس را منتقل كنند.
نماینده سلماس در مجلس با اشاره به اینكه «واكسن بیماری كرونا ماندن در خانه است» اظهار داشت: در شهرهایی مثل سلماس با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و وجود تنها یك بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی شیوع كرونا موجب فاجعه انسانی می شود پس برای پیش گیری از مردم می خواهیم با رعایت مسائل بهداشتی در خانه مانده تا عامل انتقال ویروس به فرد دیگری نشده و خودشان هم مبتلا نشوند.
وی توضیح داد: ممكنست فردی مبتلا به كرونا شده اما به سبب مقاومت بدنش حتی واكنشی به این ویروس نداشته باشد اما ویروس را به فرد دیگری انتقال داده و موجب مرگ او شود. اگر فردی با علم به این موضوعات ناقل ویروس بوده و منجر به مرگ كسی شود قاتل است. باید همه این موارد به مردم توضیح داده شود تا بدانند دلیل اصرار بر ماندن در خانه هایشان چیست.
برزگر درانتها با یادآوری اینكه «میزان فوتی آنفلوآنزا از كرونا كمتر است» اظهار داشت: البته در مقابل سرعت انتقال كرونا بیشتر است كه برای مهار آن هم باید در خانه ها ماند و به مسافرت نرفت تا هم مشكلات كادر درمانی را زیاد نكرد و هم جلوی زنجیره انتقال را گرفت.




منبع:

1398/12/21
15:07:33
5.0 / 5
3837
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳